Кейс-урок « ШОКОЛАД» (презентація)


Південна Америка (презентація)


Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії


Формувальне оцінювання (презентація)


Методичні рекомендації щодо вивчення географії у 2020/2021 навчальному році


Реалізація на уроках географії Наскрізних змістових ліній (презентація)


Методика реалізації наскрізних змістових ліній під час вивчення географії


Вивчення географії в закладах загальної середньої освіти на профільному рівні


Природна зона: тайга


Природна зона: тундра


Національний склад населення України


РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНОЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ “ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ І ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ”

Природні зони Євразії. Арктичні пустелі


Значення та охорона води



Реалізація на уроках географії наскрізної змістової лінії Екологічна безпека та сталий розвиток

Реалізація на уроках географії наскрізної змістової лінії ЗДОРОВЯ І БЕЗПЕКА

Реалізація на уроках географії наскрізної змістової лінії Громадянська відповідальність

Зовнішнє незалежне оцінювання з ГЕОГРАФІЇ


Завдання (відповіді) ІІІ обласного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії 2019/2020 навчального року


Досвід вчителя географії комунальної установи Романівської районної ради «Опорний навчальний заклад Романівська гімназія» Прогонної Ольги Аркадіївни щодо впровадження кейс-методу на уроках географії →


ОЦІНЮВАННЯ (Абетка для директора. Внутрішня система забезпечення якості освіти)

Вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей здобувачів освіти (ПРОЕКТ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ І ПОВНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ)

Інструктивно-методичні рекомендації викладання географії у 2019-2020 н. р.


Вивчення географії у 2019/2020 навчальному році


Система оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти


Календарно-тематичне планування 11 клас (Географія)


Олімпіада з географії 2018-2019 н.р. (результати)


Внутрішня система забезпечення якості освіти: Абетка для директора


Навчальна програма. 10-11 класи (профільний рівень). дата:30.08.2018


Навчальна програма. 10-11 класи (рівень стандарту)дата:30.08.2018


Календарно-тематичне планування. 10 клас. дата:30.08.2018


ПИТАННЯ ХІV ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНІРУ ЮНИХ ГЕОГРАФІВ дата:30.05.2018


IІІ етап Всеукраїнської олімпіади з географії– 2018 дата:22.01.2018


Найнебезпечніші аеропорти світу (презентація) дата:10.01.2017


Методичні особливості роботи з підручником. 9 клас Географія. Україна і світове господарство. дата:18.10.2017


Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30 серпня 2011 року №996 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» (30.08.2017)


Наказ Міністерства освіти і науки від 21.08.2013 №1222 "Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти" (30.08.2017)


Календарно-тематичне планування. І семестр. Геграфія. 6 клас (30.08.2017)


Календарно-тематичне планування. І семестр. Геграфія. 7 клас (30.08.2017)


Календарно-тематичне планування. І семестр. Геграфія. 8 клас (30.08.2017)


Календарно-тематичне планування. І семестр. Геграфія. 9 клас (30.08.2017)


Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів (28.08.2017)


Навчальна програма затвердженою наказом МОН України від 07.06. 2017 №804
(28.08.2017)

Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник (28.08.2017)


Систематика по Блуму (Таксономія) (28.08.2017)


Літакобудування України – нереалізовані можливості?! (28.08.2017)


Географія 9 клас. Експорт сільськогосподарської продукції України (2014-2016 р.р.) Дата:20.06.2017


2017-2018 н.р. Оновлена Навчальна програма з географії 6–9 класи. Дата:19.06.2017


ГЕОГРАФІЯ. 6-9 класи. Зміни до оновленої програми. Дата:19.06.2017


Зміни до програми 5-9 класів: презентаціяДата:19.06.2017


Завдання ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії 2017 р. Дата:07.04.2017


Концепція географічної освіти в основній школі Дата:10.03.2017


ГЕОГРАФІЯ РІДНОГО КРАЮ (5 клас): "Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів" Дата:10.03.2017


Впровадження компетентнісного підходу та формування предметних компетентностей на уроках географії в загальноосвітніх навчальних закладах (Щербань П.І., методист з географії Житомирського ОІППО)


Ландшафт у шкільній географічній освіті (Себало О.В., вчитель географії ЗОШ І-ІІІ ст. № 26 м. Житомира)


Аналіз результатів олімпіади з географії та методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми


Підготовка до ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії (зразки завдань)


Інформаційно-комунікативна компетентність – необхідна умова формування географічного світогляду учнів сучасної школи (опис досвіду роботи Ніколюк Людмили Петрівни, вчителя географії та економіки Коростишівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей інформаційних технологій» ім. Л. Х. Дарбіняна Житомирської області)


Презентація з досвіду роботи



Міністерство освіти і науки України
Інститут модернізації змісту освіти
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти
Державна наукова установа «ІНСТ�?ТУТ ОСВІТНЬОЇ АНАЛІТ�?К�?»

2007 - 2024
Технічний супровід Кравчук О.М.