З досвіду роботи Величко І.А., вчителя образотворчого мистецтва Житомирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 28 ім. Івана Виговського, голови Обласної молодіжної творчої спілки художників та мистецтвознавців


Мистецтво1-2 класи (НУШ) методика Л.М. МАСОЛ. 2020


Музично-дидактичні ігри


Вокально-хорова робота в процесі інтеграції мистецтв


Навчально-методичний комплекс для вчителів інтегрованого курсу «Мистецтво» (За новою програмою.)


На допомогу вчителям мистецьких дисциплін, для тих, хто працює за підручниками  Кондратової Л.Г.


 Історія мистецтва. Частина 1.


Словесно-образні характеристики музики


Творчі навчальні завдання


Слухання музики


Тотожні поняття між музичним та образотворчим мистецтвом


Вимоги до викладання курсу "Мистецтва" в 8-9 класах


Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1 класі


Огляд зарубіжних тенденцій викладання мистецьких дисциплін 


Матеріал для вчителів початкової школи


Розвиток педагогічної майстерності вчителя мистецтва в процесі реалізації нового змісту інтегрованого курсу  «Мистецтво» у 1-2 класах на засадах  Нової української школи 


Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1 класі 


Особливості впровадження мистецтва у старшій школі


"МИСТЕЦТВО" ПРОГРАМА ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ


Матеріали з організації роботи естетичного спрямування


Виконання вокальних творів під музичну   фонограму в загальноосвітніх закладах: за і проти.  В. І. Яремчук 


 Архів


 


Міністерство освіти і науки України
Інститут модернізації змісту освіти
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти
Державна наукова установа «ІНСТ�?ТУТ ОСВІТНЬОЇ АНАЛІТ�?К�?»

2007 - 2024
Технічний супровід Кравчук О.М.