Організовуємо дозвілля учнів та батьків на карантині
ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Навчально-методичний посібник для соціальних педагогів, практичних психологів та вихователів

Форми ефективної взаємодії між вчителем, вихователем ГПД та  батьками у вихованні особистості молодшого школяра


Взаємодія у вихованні ціннісних ставлень  у молодших школярів


Інформаційні матеріали щодо створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2019/2020 н. р.


Щодо функціонування груп продовженого дня у закладах загальної середньої освіти


Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти 2019/2020 н.р.


Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році


Мобінг поза законом. Як протидіяти насильству на роботі


Розвиток самостійності школярів на заняттях групи подовженого дня як засобу пізнавальної дяльності. Методичні матеріали, напрацьовані членами обласної творчої групи вихователів ГПД та вихователів ліцею-інтернату для обдарованих дітей. 


Вихователям груп продовженого дня закладів загальної середньої освіти та вихователям загальноосвітніх шкіл-інтернатів (Лядобрук О.В., методист лабораторії методичного забезпечення КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР)


Нова українська школа: порадник для вчителя


Новий порядок формування груп подовженого дня у школах: МОН запрошує до обговорення (23.04.2018)


Школа молодого виховател ГПД (03.04.2018)


МОН проводить опитування щодо груп подовженого дня у школах  (03.04.2018)


Зошит для молодшого школяра. (03.04.2018)


Про деякі питання щодо організаії виховної роботи у 2017-2018н.р. (12.10.2017)


Нові стандарти освіти в Україні: що змінить реформа (12.10.2017)


Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39, ст.380 (Витяги) (12.10.2017)


Наказ від 28.01.2014 №1/9-72 "Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань" (01.09.2017)


НОВИЙ ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ. ВСЕУКРАЇНСЬКА СЕРПНЕВА КОНФЕРЕНЦІЯ – 2017 (01.09.2017)


Формування соціальної компетентності у школярів в умовах групи продовженого дня, школи-інтернату (29.07.2017)


Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді (10.02.2017)


Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу


Державний стандарт початкової загальної освіти


Виховання учнів у дусі толерантності як одна з найважливіших проблем педагогіки миру (О. В. Лядобрук, методист центру методичного забезпечення загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти ОІППО; М. В. Сервачук, директор Житомирської ЗОШ І-ІІІ ст. №17)


Методичні рекомендації "ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВИХОВАТЕЛЯ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ, ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ З ГІПЕРАКТИВНИМИ УЧНЯМИ" (Укладач – О. В. Лядобрук, методист інтернатних закладів та груп продовженого дня центру методичного забезпечення загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти ОІППО)


Роль вихователя у формуванні у школярів ціннісного ставлення до себе (О. В. Лядобрук, методист інтернатних установ та груп продовженого дня загальноосвітніх навчальних закладів центру методичного забезпечення загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти ОІППО)


ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ


Педагогічна скарбничка


Про використання Інструктивно-методичних  матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу


Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 - 2020  роки





Міністерство освіти і науки України
Інститут модернізації змісту освіти
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти
Державна наукова установа «ІНСТ�?ТУТ ОСВІТНЬОЇ АНАЛІТ�?К�?»

2007 - 2024
Технічний супровід Кравчук О.М.