Семінари, круглі столи, тренінги (2020 р.)
Особливості професійної діяльності спеціалістів психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі: методичні рекомендації (О. М. Вознюк)
Булінг у школі: причини, наслідки, допомога (О.М. Вознюк)
Соціальна креативність: основні підходи до конструювання поняття та психологічні умови розвитку соціальної креативності (О.М. Вознюк)
Сучасні підходи до формування професійних компетенцій в системі ПО (І.І. Бойко)
Особистісні цінності як духовне надбання педагогічного працівника (Т. В. Завязун)
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами (О.М. Вознюк)
Соціально-психологічні чинники гальмування системного реформування вітчизняної освіти на гуманістичних засадах (О.М.Вознюк)
Медіаграмотність – навичка ХХІ століття (О. М. Вознюк)
Девіантна поведінка учнів: діагностичний інструментарій, корекція та профілактика. ( Л.В. Ткачук)
До проблеми розвитку мовлення дошкільників (Т.В. Завязун)
Сучасні тенденції розвитку післядипломної професійної освіти в Європейському просторі (І.І. Бойко)
Психологічні механізми формування та розвитку компетенцій в учнів 1-4 класів (І.І. Бойко)
Методологічні проблеми педагогічного керування розвитком особистості (І.І. Бойко)
Психологічні особливості специфіки формування та розвитку культуровідповідності педагога закладів освіти ДНЗ (Т.В. Завязун)
Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної освіти (Т. В. Завязун)
Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій як чинник національного виховання молоді (О.М. Вознюк)
Особливості становлення кадрового забезпечення у андрагогічному навчанні (О.М. Вознюк)