Кафедра психології КЗ «ЖОІППО» ЖОР запрошує наукових, науково-педагогічних, педагогічних працівників закладів освіти та установ; працівників органів управління освітою, методичних служб, психологічної служби та інклюзивно-ресурсних центрів районів, міст і об'єднаних територіальних громад; студентів; представників громадських жіночих, молодіжних, організацій, товариств та всіх зацікавлених осіб взяти участь у регіональній науково-практичній інтернет-конференції

«Психологічний супровід учасників освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти»

листопад 2018 року

 

Мета конференції – консолідація зусиль науки, практики і громадськості для пошуку шляхів щодо розв’язання актуальних проблем інклюзивної освіти; можливість переосмислення принципів освітньої політики зі створення рівних умов та можливостей для отримання якісної освіти і розвитку потенціалу всіх дітей; сприяння поширенню інформованості серед населення; обмін науково-дослідним та практичним досвідом

 

Шановні колеги!

 

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), лише 20% народжених дітей умовно вважається здоровими, інші – або страждають порушеннями психофізичного розвитку, або знаходяться в стані між здоров’ям і хворобою.

(за ВООЗ)

 

Сучасна освіта крокує шляхом реформ. Ще один крок – інклюзивне навчання.

На сучасному етапі розвитку освіти в Україні законодавчо визнаються права такої дитини – дитини з особливими потребами, – її інтересів, потреб, надання допомоги у процесі соціалізації та вибору професійної діяльності тощо. Згідно Концепції інклюзивної освіти основними шляхами розвитку цього процесу в Україні є: «удосконалення нормативно-правової бази; створення умов для безперешкодного доступу до навчальних закладів, починаючи з дошкільних; збереження єдиного освітнього простору; приведення системи освітньої роботи у відповідність до потреб дитини, сім’ї; відповідна підготовка педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами».

Детальніше

Ірина Бойко,

завідувачка кафедри психології

комунального закладу

«Житомирський обласний інститут

післядипломної педагогічної освіти»

Житомирської обласної ради

 

Щиро запрошуємо Вас до участі в обговоренні матеріалів конференції!

 

 

ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ КОНФЕРЕНЦІЇ

 

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ, ЗМІСТ ТА ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ

 

Ірина Бельке, Інна Вдовенко Формування інклюзивної компетентності вчителя

Ірина Бойко Євроінтеграція в освітньому просторі: інклюзивний аспект

Світлана Карпенко, Наталія Кобилянська, Катерина Краєвська Формування толерантності до дітей з особливими освітніми потребами як умова соціалізації

Леся Мартинюк Люди з особливими потребами як активна частина суспільства. Інклюзивна освіта у нашому сьогоденні

Наталія Мельник Правове забезпечення інклюзивної освіти дітей дошкільного віку

Наталія Осадчук Психологічна підтримка педагога в процесі забезпечення інклюзивного навчання

Ольга Шаргіна Фасилітація як професійно-важлива якість у роботі практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами

Наталя Шикирава Емпатія у структурі професійних якостей практичних психологів

Тетяна Шугай Особливості діяльності педагогічного працівника щодо формування резилієнсу в умовах інклюзивної освіти

 

 

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ, ТЕНДЕНЦІЇ, СУПЕРЕЧНОСТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНОМУ ВИМІРІ: ПСИХОЛОГІЧНІ, ПЕДАГОГІЧНІ, ДИДАКТИЧНІ, ПРОФЕСІЙНІ

 

Олена Андрощук Спільне викладання – оптимальний стиль побудови взаємовідносин в закладі з інклюзивною формою навчання

Олена Вознюк Соціально-психологічна небезпека виникнення булінгу в інклюзивному освітньому просторі

Олена Волинець Зміст, форми та методи роботи практичного психолога в інклюзивній освіті

Ірина Кoвальoва Прoфесiйнi кoмпетенцiї педагoга iнклюзивнoї oсвiти

Наталія Крижановська, Руслан Омельчук, Наталія Тржецяк Методи та методики патопсихологічної діагностики дітей з розумовою відсталістю у психіатричному закладі

Андрій Кудін Психолого-педагогічний зміст діяльності асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти

Ольга Будішевська, Ірина Клименко, Ірина Семенишина Проблеми організації інклюзивної освіти в навчальному закладі

Надія Сергійчук, Олена Сергійчук Психологічна готовність вчителя до інклюзивної освіти

Олена Поліщук Психологічний супровід інклюзивної освіти в ЗЗСО

Олена Прищепна Актуальні проблеми, суперечності інклюзивної освіти в Україні

Уляна Фесенко Адаптивне освітнє середовище інклюзивної установи освіти

 

 

ПРОПЕДЕВТИКА, ПРОФІЛАКТИКА, ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ТА КОМПЛЕКСНА ДОПОМОГА В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

 

Тетяна Бoрoвик, Юлія Дoманчук Викoристання метoдiв арт-терапiї та арт-педагoгiки в рамках психoлoгo-педагoгiчнoгo супрoвoду iнклюзивнoгo навчання

Яна Бояринова Готовність педагога до реалізації інклюзивної освіти в умовах загальноосвітньої школи

Ірина Вербицька ІКТ як педагогічна технологія інклюзивного навчання

Олександр Вознюк Модель психокорекції дітей з особливими потребами

Ірина Гнатюк Методи інклюзивного навчання

Алла Калінчук Соціально-психологічний супровід осіб з особливими освітніми потребами в закладах професійної (професійно-технічної) освіти

Любов Кльоц Психологічний супровід освітнього процесу інклюзивної освіти в умовах нової української школи

Тетяна Кузнецова Інклюзивна освіта як одна із умов соціалізації дітей з особливими потребами

Наталія Лавріненко Психологічна характеристика особистості батьків, які мають дітей з особливостями психофізичного розвитку

Наталія Оржеховська Особливості корекційного навчання дітей із затримкою психічного розвитку

Ганна Ройко Казкотерапія у роботі з дітьми із особливими потребами

Олена Сергійчук Особливості практичного застосування музичної терапії при роботі з дітьми із особливими потребами

Світлана Столяр Психологічна готовність учнів загальноосвітньої школи до взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

 

РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ, ГРОМАДСЬКОСТІ, БАТЬКІВ, СІМ’Ї ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ПРОЦЕСІ ІНТЕГРАЦІЇ ЇЇ В НОРМАТИВНО ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

 

Тетяна Балема, Галина Корсун Моделювання освітнього середовища інклюзивного навчання в навчально-виховному комплексі «Школа-гімназія» № 12 м. Коростеня

Ольга Залятова Функції та особливості взаємодії фахівців, що працюють з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти

Марина Ковальова Соціалізація дітей з особливими потребами до освітнього процесу професійно-технічного навчального закладу

Тамара Шибистюк Формування психологічної готовності педагогів до взаємодії із дитиною з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

 

 

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ


Міністерство освіти і науки України
Інститут модернізації змісту освіти
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти
Державна наукова установа «ІНСТ�?ТУТ ОСВІТНЬОЇ АНАЛІТ�?К�?»

2007 - 2024
Технічний супровід Кравчук О.М.