НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГАМИ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ (ЦИФРОВИХ) ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ТА ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Фамілярська, Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, (11), 2021, 174-183.
Семенчук С.П. Особливості середовища розвитку професійної компетентності педагога в умовах карантинних обмежень. Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. Матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (онлайн), 14 травня 2021 р. – Житомир: КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР, 2021. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/13GJLJXjj6ZQ1jEdFmGbPLlVCiUR6tzVq/view
рФамілярська Л.Л. Особливості використання педагогами НУШ цифрових технологій в умовах карантинних обмежень. Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. Матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (онлайн), 14 травня 2021 р. – Житомир : КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР, 2021. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/13GJLJXjj6ZQ1jEdFmGbPLlVCiUR6tzVq/view
Семенчук С.П. Особливості цифрового освітнього середовища. Базова освіта НУШ: процесуальне правонаступництво: зб. матеріалів регіонал. наук.-практ. інтернет-конференції, 29 березня 2021 р. / Житомир: КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР, 2021. Режим доступу: https://www.zippo.net.ua/data/files/2021/zb2903.pdf
Фамілярська Л.Л. Цифрові інструменти як чинник досягнення нового освітнього результату в післядипломній освіті. Збірник тез ІІІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи». Київ. 29.03.2021. (електронне видання). Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/725241/1/tezy_internet_konf_29_03_2021.pdf#page=233
Familiars'ka L. Methodological development of educator’s information and communication mobility as adaptive ability of educational and developing e-environment self-organization // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2020. - № 3. - С. 16-21. - Режим доступу: DOI: 10.15587/2519-4984.2020.200468
Фамілярська Л.Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті. // Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, (9), 169-180. 2020. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.9.14
Кравчук О.М. Інтерактивний портал як інструмент взаємодії в освітньому закладі нової української школи // Педагогіка партнерства як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльності в умовах нової української школи / Збірник науково-методичних матеріалів / за ред. О. В. Косигіної. – Житомир, 2019.
Семенчук С.П. Цифрова трансформація проектування освітнього процесу нової української школи // Педагогіка партнерства як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльності в умовах нової української школи / Збірник науково-методичних матеріалів / за ред. О. В. Косигіної. – Житомир, 2019
Фамілярська Л.Л., Антонова О.Є. Використання цифрових технологій в освітньому середовищі закладу вищої освіти // Open educational e-environment of modern University, special edition (2019). С.10-22
Фамілярська Л.Л. Стажування як чинник професійного розвитку педагога. Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії: Open Forum-ITME-CRS-2019: збірник матеріалів Першого Всеукраїнського відкритого науково-практичного форуму (10–13 жовт. 2019 р., Одеса) / [упоряд. М. Л. Ростока ; за заг. ред. О. Є. Стрижака, М. Л. Ростоки, Г. К. Барвіцької, О. А. Блажка, В. М. Косик]. — Одеса: Екологія, 2019. — 222 с.
Фамілярська Л.Л. Діджиталізація процесу педагогіки партнерства в умовах нової української школи // Педагогіка партнерства як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльності в умовах нової української школи / Збірник науково-методичних матеріалів / за ред. О. В. Косигіної. – Житомир, 2019. Режим доступу:
Фамілярська Л.Л. Особливості створення вчителем електронного портфоліо // Електронний науково-методичний журнал «Житомирщина педагогічна», № 1(13), 2019. Режим доступу: