Підготовка до ЗНО з німецької мови
ЗНО з німецької мови: особливості тесту 2020 року
Навчальне відео: 1, 2, 3, 4, 5
Es handelt sich um einen kafer
Вебінар " Програма Zoom та ії використання під час дистанційного навчання."
Серія діалогів. " Deutsch lernen": 1, 2, 3, 4.
Іспити з німецької на В2 -Говоріння
Іспити з німецької на В2 -Говоріння
Іспит на сертифікат DELF B 2 - Говоріння
Відеоуроки з німецької мови " Стара Пінакотека в Мюнхені" та " Альбертін - музей у Відні "
Одноденний семінар для вчителів німецької мови - Goethe-Institut Ukraine
Завдання обласної олімпіади. 2020 рік.
Завдання на рiвень А1 - В1 у вiльному доступi вiд видавництва Hueber
Cornelsen пропонує безкоштовний доступ учням протягом 140 днів до електронних книг
Klasse 11 Schriftlicher Ausdruck
Hörverstehen. Klasse 11 Text „Plastikmüll im Meer“
Hörverstehen. Klasse 9. Text «Hilfe vom Mädchentelefon»
Літні мовні табори з німецької мови 2017:
Оголошення: "У 2017 році зовнішнє незалежне оцінювання з німецької мови відбудеться 25 травня". Дата:05.04.2017
Оголошення: "Про підвищення кваліфікації вчителів німецької мови професійно-технічних училищ". Дата:22.03.2017
CLILiG Digitale Kinderuniversitat Mobil mit Deutsch СЮЗАННЕ БЕКЕР 14.02.2017. Дата:07.03.2017
Зустріч обласних методистів 14 лютого 2017 р. Світлана Балашова відділ «Педагогічна кооперація з німецької мови». Дата:07.03.2017
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (10-11 клас)
ІНОЗЕМНА МОВА як друга іноземна для 10-11 класів (рівень стандарту)
Іноземна мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (5—9 класи)
Досвід роботи вчителя методиста Іванової Алли Миколаївни в мовному таборі
План-конспект уроку з використанням інтерактивних методів навчання та мультимедійних технологій (7 клас. Поліщук, вчитель)
Презентація до відкритого уроку
Матеріали для підготовки до ЗНО з німецької мови
Визначення рівня навчальних досягнень
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ з німецької мови для учнів середніх загальноосвітніх шкіл
Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках німецької мови
Навчання діалогічного спілкування на ситуативній основі