Регіональна науково-практична інтернет-конференція «РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ», (12 жовтня 2022 року)
Регіональна науково-практична інтернет-конференція «Напрямки та сучасні фактори розвитку професійної компетентності педагога: суспільно-гуманітарні аспекти», (29 травня 2020 року)
Науково-дослідна робота викладачів кафедри на 2020 рік
Орієнтовний план видавничої діяльності викладачів кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін, 2020 р.
П Л А Н роботи кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін, 2020 р.
Професорсько-викладацьким складом кафедри в 2017 році планується продовжувати наукову роботу за науково-педагогічною темою інституту «Запровадження інноваційних підходів до розвитку освіти регіону». Відповідно продовжено роботу над плановою науковою темою кафедри «Теоретико-методичні основи інноваційного розвитку освіти». У рамках виконання кафедральної теми викладачами кафедри впродовж 2017 року будуть здійснюватися дослідження за наступними напрямками:
№ з/п |
П.І.П. | Тема лекцій |
1. | Якухно І. І. |
1. Наукові основи інноваційного розвитку освіти (інтерактивна лекція). 2. Філософсько-педагогічні основи релігієзнавства (семінарське заняття). 3.Сталий розвиток України: стан, проблеми, перспективи (інтерактивна лекція). |
2. | Пастовенський О. В. |
1.Наукові підходи до проблеми модернізації освітніх систем (інтерактивна лекція з елементами майстер-класу). 2. Сучасні тенденції розвитку системи управління освітою (інтерактивна лекція). 3. Оптимізація мереж закладів освіти в регіоні у контексті адміністративно-територіальної реформи (інтерактивна лекція з елементами майстр-класу). |
3. | Ковригіна Л. М. |
1. Навчання рідної мови в початковій школі на предметно-інтегративній основі. 2. Формування компаративної компетентності учнів на уроках літератури (інтерактивна лекція). 3. Наукові основи та методичні підходи до організації інклюзивного навчання в ЗНЗ (інтерактивна лекція). |
4. | Плосков В. О. |
1. Соціальна захищеність педагога: проблеми та новації (інтерактивна лекція). 2. Розвиток фінансової грамотності та фінансової культури педагогів як запорука їхньої соціальної захищеності (інтерактивна лекція). |
5. | Сюравчик М. К. | Наукові основи та технології управління виховним процесом у закладах освіти (інтерактивна лекція). |
6. | Шегеда А. Ф. |
1. Наукові основи та технології проведення моніторингових досліджень якості освіти (інтерактивна лекція). 2. Кваліметричний підхід до оцінювання якості навчально-виховного процесу (інтерактивна лекція). |
7. | Кухарчук П. М. |
1. Тенденції розвитку освітнього законодавства в Україні (інтерактивна лекція). 2. Пріоритетні напрями розвитку демократичного врядування в освітніх системах (інтерактивна лекція). 3. Організація взаємодії профспілки та адміністрації навчального закладу в умовах розвитку демократії в Україні (інтерактивна лекція). |
8. | Шабінська О. Д. | Особливості організації правоосвітньої та правовиховної роботи у навчальних закладах в сучасних умовах (практичне заняття) |
9. | Костриця М. М. |
Наукові основи економічного розвитку України: стан, проблеми, перспективи (інтерактивна лекція). |
10. | Венцель Н. В. |
1. Трудові правовідносини у сфері освіти (2 год. лекція, 2 год. майстер-клас). 2. Проблемні питання соціально-правового захисту дітей (2 год. інтерактивна лекція, 2 год. практичне заняття). 3. Проблемні питання атестації педагогічних працівників (інтерактивна лекція). 4. Окремі аспекти використання бюджетних коштів у закладах освіти (практичне заняття). 5. Процедурні особливості звільнення працівників освіти (практичне заняття). |
11. | Мастеркова Т. В. | Нормативно-правовий аспект організації інтелектуальних змагань школярів (олімпіади, турніри, конкурси). |
12. | Печенюк А. П. | Методичний супровід фахового зростання педагога у міжкурсовий період. |
13. | Ревнівцев Б. О. | Науково-педагогічні основи самореалізації особистості. |
14. | Липовецька О. Г. | Стан, проблеми і перспективи розвитку освіти регіону (інтерактивна лекція). |
15. | Мельник В. О. | Шляхи формування ключової громадянської компетентності учнів. |