Наукові та науково-методичні статті, тези конференцій, монографії
Оlena Kosyhina Professional health care program as a basic personal development resource Олена Косигіна Комплексна програма збереження професійного здоров’я як базового ресурсу особистісного розвитку педагога // Науковий збірник Mental Health Global Challenges XXІ Century // Conference proceedings-2019 (Italy). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mhgc21.org ((Міжнародне наукове фахове видання Індексується у Yoogle Academy; Besearch Yate; Crossref)
Досвід реалізації поєктної діяльності сучасного освітнього закладу (Адамович І.В., 2021 р.)
Освітній кейс як інструмент дидактичної взаємодії (Корнілова Т.Б., 2021 р.)
Цифрові інструменти як чинник досягнення нового освітнього результату в післядипломній освіті (Фамілярська Л.Л., 2021 р.)
Медіа компетентність – необхідне сучасне вміння педагога (Запорожцева Ю.С., 2021 р.)
Система управління навчальною діяльністю Human як засіб дистанційної освітньої взаємодії (Грабовський П.П.., 2021 р.)
Інформаційно-комунікаційне середовище як засіб формування медіаграмотності педагога НУШ (Запорожцева Ю.С., 2021 р.)
Медіа грамотність – путівник компетентного педагога (Запорожцева Ю.С., 2021 р.)
Організація E-learning на основі Google Classroom із пакету G suit for Education (Грабовський П.П.., 2021 р.)
Професійні вимоги до компетентностей викладачів закладу післядипломної освіти
Освітня система Human-Школа: досвід дистанційного навчання
Moodle system as a means of mass distance learning of pupils in quarantine (Oleg Spirin, Kateryna Kolos, Elena Demianchuk, Olena Kovalchuk, Petro Hrabovskii, 2020)
Концептуальні підходи до проектування соціально-педагогічного аспекту розвивально-виховного процесу освітнього закладу
Інфологічна модель бази даних інформаційної системи моніторингу процесу підвищення кваліфікації педагогів (Грабовський П.П.., 2020 р.)
Організація портфоліо вчителя як шлях до самоуправління професійним розвитком
Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті
Стратегія супервізії (наставництва) як підтримка професійного розвитку сучасного педагога
Технології проектування в управлінні освітнім закладом
Формування здоров‘язбережувальної компетентності в корекційних педагогів у процесі підвищення кваліфікації в закладах післядипломної педагогічної освіти (
Методика використання хмаро орієнтованого середовища у навчанні баз даних майбутніх фахівців з інформаційних технологій (
Інформаційно-цифрова компетентність як складник сучасного навчально-виховного процесу
Використання принципів педагогіки партнерства в освітньому процесі закладу післядипломної педагогічної освіти
Організація освітнього середовища в умовах спеціального та інклюзивного навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами (
Моделюваннярозвитку професійної компетентності вчителів іноземних мов у системі післядипломної педагогічної освіти
Освітня програма курсів підвищення кваліфікації як основа розвитку професійної компетентності педагога
Використання принципів педагогіки партнерства в освітньому процесі закладу післядипломної педагогічної освіти (Корнілова Т.Б., 2019 р.)
Збереження професійного здоров'я як ресурс професійно-особистісного розвитку педагога (Косигіна О.В., Фамілярська Л.Л., 2019 р.)
Професіограма як основа вдосконалення професійної діяльності та розвитку професійної компетентності педагога-організатора в умовах реалізації Концепції «Нової української школи» (Гусак В. М., 2019 р.)
Стажування як чинник професійного розвитку педагога
Аналіз особливостей освітніх програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Функціонально-рольові позиції викладачів у процесі педагогічної взаємодії в системі післядипломної освіти
Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google (Фамілярська Л.Л., 2018 р.)
Організація відкритого комп’ютерно орієнтованого навчального середовища за допомогою хмарного сервісу Google Classroom (Грабовський П.П., 2017 р.)
Педагогічні технології в організації навчального процесу та професійному розвитку вчителя (Запорожцева Ю.С., 2017 р.)
Особливості концепції освіти дорослих як освітньої інновації