НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ(навчально-методичний посібник)
|
ТЕМАТИКА ЗАНЯТЬ ВИКЛАДАЧІВ
КАФЕДРИ ПСИХОЛОГІЇ
|
ІРИНА
ІВАНІВНА
Бойко
|
1. Технології формування позитивного психологічного клімату у дитячому колективі/педагогічному колективі 2. Технологія конструювання психолого-педагогічної ситуації як засобу вирішення педагогічних задач 3. Інклюзивна освіта: ЗПР (затримка психічного розвитку) 4. Розвиток соціальної креативності учасників освітнього процесу засобами інтерактивних технологій 5. Психологічний розвиток дитини молодшого шкільного віку: ненормативний психічний розвиток 6. Професійне вигорання: чинники, динаміка розвитку, психологічна симптоматика та психокорекція |
ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
Вознюк
|
1. Технологія становлення готовності педагога до партнерської стратегії взаємодії в освітньому середовищі 2. Технологія вдосконалення педагогічного спілкування та його вплив на психологічне здоров’я учнів 3. Булінг в освітньому середовищі: практики протидії, попередження та психологічна допомога 4. Освітня кінезіологія як технологія гармонізації психоемоційної сфери учня 5. Технологія психологічного захисту в професійній діяльності практичного психолога (соціального педагога) 6. Моделювання системи роботи педагога з учнями з особливими освітніми потребами 7. Технологія роботи педагога щодо самоактивізації внутрішніх ресурсів учня |
ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
Завязун
|
1. Програмно-методичне забезпечення системи дошкільної освіти 2. Труднощі у спілкуванні дошкільників: причини та шляхи їх усунення 3. Вікові та психологічні особливості дітей дошкільного віку 4. Моделювання сучасного заняття в ЗДО
5. Дошкільна дидактика – теорія навчання і розвитку дітей 6. Особливості організації освітнього процесу в ЗДО |
ЛЮБОВ АНТОНІВНА
Кльоц
|
1. Використання активних методів у розвитку професійної Я-концепції педагога 2. Психологічні кризи особистості та їх врахування в роботі з різними віковими категоріями 3. Використання активних методик у формуванні учнівських колективів 4. Практика психологічного консультування: психологічна проблема клієнта, особливості роботи з нею 5. Психологічні умови розвитку емоційно-вольової сфери молодшого школяра (дошкільника) 6. Психологічні особливості розвитку професійної самосвідомості педагога
7. Психологічна готовність дитини до навчання у школі |
НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Осадчук
|
1. Впровадження програми виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми 2. Використання інтерактивних методів в роботі працівника психологічної служби 3. Психологічний супровід дитини дошкільного віку в процесі адаптації до закладу освіти 4. Інклюзивна освіта та завдання діяльності психологічної служби 5. Впровадження працівниками психологічної служби корекційної-розвиткової програми «Безпечний простір» 6. Психолого-педагогічні умови навчально-пізнавальної діяльності дітей з гіперактивністю 7. Психологічна підтримка педагога в процесі реформування освіти
|
ТЕТЯНА ЙОСИПІВНА
Шугай
|
1. Соціально-психологічні детермінанти формування здоров’язбережувальної компетентності учня 2. Соціально-психологічний супровід освітнього процесу з метою профілактики агресивної поведінки дітей дошкільного, молодшого шкільного віку 3. Психолого-педагогічні механізми взаємодії педагога з важковиховуваними дітьми 4. Психолого-педагогічні механізми надання допомоги дітям, які опинилися в складних життєвих обставинах (за програмою «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей) 5. Принципи та методи соціально-педагогічної діяльності 6. Соціально-психологічні засади профілактики девіантної поведінки особистості 7. Стан та перспективи розвитку психологічної служби Житомирщини 8. Формування соціально-психологічної компетентності шляхом реалізації національної сімейної стратегії та впровадження освітніх програм та спецкурсів 9. Особливості впровадження та реалізації просвітницьких програм у закладах освіти щодо протидії ВІЛ (СНІДу) 10. Теоретико-практичні засади створення психокорекційного (соціально-перетворювального) комплексу працівником психологічної служби 11. Соціально-психологічний супровід дітей, що потрапили у ситуацію насильства (складні життєві ситуації) 12. Профілактична робота щодо прояву девіації у поведінці учнів 13. Особливості впровадження та реалізації просвітницьких, профілактичних програм у закладах освіти щодо формування здоров’язбережувальної компетентності |